Myyntiehdot – “Joulukukka yksinäiselle vanhukselle” -kampanja
Palveluntarjoaja / Myyjä
Martin Tarha Oy
Y-tunnus: 1071573-9
Osoite: Loimaantie 148, 32500 Oripää
Sähköposti: myymala@martintarha.fi
Puhelin: 0500 606 373
Maksunvälittäjä: MobilePay Checkout
1. Kampanjan sisältö
Kyseessä on lahjoitusluonteinen ostos, jossa asiakas (“ostaja”) hankkii joulukukan
yksinäiselle vanhukselle jouluksi. Joulukukat toimitetaan lähikuntien kotihoidon
yksiköiden kautta heidän asiakkailleen. Kukan saajaa ei voi valita. Kukkaa ei
toimiteta ostajalle.
2. Tuotteet ja mahdolliset korvaavuudet
Kampanjatuotteet sisältävät kukkivan ruukkukasvin (joulutähti/tulilatva) sekä pienen
jouluherkun (joululimppu tai herrasväen leivät) tai yksittäisen kukan. Valikoima,
lajike, tai ulkoasu voivat vaihdella saatavuuden, logistiikan ja kotihoidon aikataulujen
mukaan.
Myyjä pidättää oikeuden vaihtaa tuotteen vastaavaan arvoltaan ja luonteeltaan
ilman erillistä ilmoitusta, mikäli alkuperäinen tuote ei ole saatavilla.
3. Hinta ja maksaminen
Hinnat esitetään euroissa ja sisältävät arvonlisäveron, ellei toisin mainita. Maksu
suoritetaan MobilePay Checkout -palvelulla ostohetkellä. Maksunvälittäjänä toimii
MobilePayn Checkout-palvelu. Maksu kirjautuu onnistuneen maksutapahtuman
yhteydessä ja tilaus katsotaan sitovaksi.
4. Toimitustapa ja -aika
Kampanjatuotteet toimitetaan suoraan saajille kotihoidon kautta joulun alla
jaettavan aikataulun mukaisesti. Tilauskohtaisia toimituspäiviä ei voida luvata.
Toimitusalue kattaa myyjän ja kotihoidon kanssa sovitut lähikunnat. Nouto tai
toimitus ostajalle ei ole mahdollinen.
5. Tervehdyskortti
Ostaja voi kirjoittaa lyhyen joulutervehdyksen, joka toimitetaan kortissa lahjan
mukana. Tervehdys voidaan allekirjoittaa anonyymisti tai nimellä. Myyjä voi
tarvittaessa muokata tai jättää välittämättä viestejä, jotka eivät noudata hyvää tapaa
tai kampanjan henkeä.
6. Vastuunrajoitukset (allergiat ym.)
Myyjä vastaa tuotteiden asianmukaisesta valmistelusta ja toimittamisesta
yhteistyökumppaneiden kautta. Koska lahjansaaja on kolmas osapuoli, jonka
yksilöllisiä terveystietoja ei ole myyjän tiedossa, Myyjä ei vastaa mahdollisista
yksilöllisistä reaktioista (esim. allergiat, yliherkkyydet) eikä kampanjatuotteen
soveltuvuudesta saajan terveydentilaan.
Elintarvikkeissa ja muissa tuotteissa noudatetaan tuoteseloste- ja
ainesosamerkintävaatimuksia. Kotihoidon henkilökunta avustaa lahjan
soveltuvuuden arvioinnissa saajalle.
7. Peruuttaminen ja palautukset
Koska kyseessä on lahjoitusluonteinen tuote, joka toimitetaan suoraan
kolmannelle osapuolelle eikä sitä voida palauttaa, tilauksella ei ole peruutus- tai
palautusoikeutta. Lisäksi osa tuotteista on luonteeltaan helposti pilaantuvia
jolloin palauttaminen ei ole tarkoituksenmukaista. Tilaus vahvistuu ja muuttuu
sitovaksi maksun vahvistuessa.
8. Reklamaatiot ja virhetilanteet
Maksuun tai tilaukseen liittyvissä teknisissä virheissä pyydämme ottamaan yhteyttä:
Sähköposti: myymala@martintarha.fi
Puhelin: 0500 606 373
Virheellisen maksutapahtuman osalta noudatetaan MobilePay Checkout -palvelun
menettelyjä sekä soveltuvaa kuluttajansuojaa koskevaa lainsäädäntöä.
9. Tietosuoja
Myyjä käsittelee ostajan antamia henkilötietoja (esim. yhteys- ja
maksutapahtumatiedot) vain tilauksen käsittelyyn, maksunvälitykseen ja
kampanjan toteuttamiseen. Tervehdyskorttiin kirjoitettu nimi tai viesti välitetään
saajalle kortissa.
Lisätietoja: Tietosuojaseloste-linkki »
MobilePay Checkout käsittelee maksutietoja oman tietosuojakäytäntönsä mukaisesti.
10. Ehtojen muuttaminen ja kampanjan muutokset
Myyjä voi muuttaa ehtoja ja kampanjan sisältöä (esim. saatavuus, logistiikka,
viranomaismääräykset). Merkittävistä muutoksista ilmoitetaan kampanjasivulla.
Muutokset eivät vaikuta jo vahvistettuihin ja maksettuihin tilauksiin, ellei muutos
johdu ylivoimaisesta esteestä.
11. Ylivoimainen este (force majeure)
Myyjä ei vastaa viivästyksestä tai estymisestä, joka johtuu myyjän
vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta (esim. lakko,
toimituskatkos, poikkeukselliset sääolot, viranomaisrajoitukset, sairauspoissaolot,
epidemiat).
12. Sovellettava laki ja riidanratkaisu
Ehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Erimielisyydet pyritään ratkaisemaan
ensisijaisesti myyjän asiakaspalvelun kautta. Kuluttaja voi saattaa asian myös
kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
